torsdag, november 29, 2007

Äntligen hemma igen

Visby, mitt älskade Visby. Nu är jag här igen!
Min "semester" i Värnamo blev inte riktigt en semester... Mycket intensivt på både gott och ont. Men allt som allt har jag haft det ganska bra! Träffat en del av de jag ville och hunnit med nästan allt jag skulle.
En av höjdpunkterna var ju helt klart utgången med Angelica på Harrys i fredags. We got them moves, baby! Hur man tar över ett halft dansgolv! Wohoo! Och till och med Mange var uppe och rörde lite på fotarna... ;P
Det har varit underbart kul att träffa vännerna igen. Sven, Magnus, Anna, Angelica, Krille, Lorenzo... Många jag inte hann med dock... Nästa gång. Är ju bara tre veckor typ kvar! Kan dock kännas som en evighet med det kommer att gå fort. Ni som vill få tag på mig vet väl hur ändå! (Har bytt nummer, men maila så får ni det!)

Skulle varit duktig idag. Skulle tagit hand om all tvätt och plockat lite här och packat upp, men fastnade vid datorn med gitarren i knät. Japp! Nu har jag fått hit den, men det går väl sådär. Men har man lovat så har man!
Men plockat lite med det jag borde, iklädd mina nya kärlekar. Superheta läderstövlar som inhandlades i Ullared. Att städa i högklackat är underskattat! :D

Inga kommentarer: