tisdag, december 04, 2007

Butterflies

Länge sen jag uppdaterade nu, men har varit lite utan inspireation och tid senaste tiden...
Mamma och pappa kom till ön strax efter att jag kommit hem igen, för att hälsa på och gå på julmarknaden. De hade ju faktiskt inte sett min lägenhet inbodd innan! :) Men vet inte om det är så mycket att se ändå... Eller mycket prylar på liten yta. Men ska fixa. Nån gång...

Haft mycket med pluggerierna nu. Håller på med sluttampen av andra delen av kursen "Läsa landskap", nu med rituell (flummigt) syn på det hela. Soldyrkan, väderstreck och mönster... Blir nog nåt att ha förhoppningsvis. :)

Två veckor kvar nu tills jag drar till Värnamo igen. Bara varit här en vecka men det känns som en evighet, när man tänker på vad jag saknar.

Lite fjärilar i magen. Hihi! Det kittlas!

Inga kommentarer: