söndag, november 04, 2007

Halloween07

Efter att ha kommit hem vid sju imorse, däckade jag ganska snabbt i min säng. Sov jag länge för det? Inte då. Vaknade vid 10 och var klarvaken, men tvingade mig själv att ligga kvar till ett och halvsova. Sen var det "frukost" med Musse på Max som gällde.
Jobbade på Rindi igår och det var faktiskt helt okej. Kom inte alls så mycket folk jag trodde och det flöt på rätt bra i baren och trivdes ganska fint med att jobba. Dock hade det ju varit kul att festa, men vad gör man inte för ett personalkort!
Kvällen inleddes med "bar-uppvärmning" i bastun på Birka (vi var både bara och varma! ^^) innan vi åkte ner. Mysigt värre. Dock ska vi göra om det nån dag då vi inte ska jobba efteråt.

Kvällens bästa kostym: Captain Jack Sparrow. David var bäst!
Kvällens tråkigaste kostym: Alla som inte klädde ut sig. Jonas, är besviken! ^^
Kvällens roligaste: Kvällens drink och shot. Avloppsrör och Hjärnsubstans.
Kvällens tråkigaste: Spyorna. Gå på toa eller ut om ni ska spy...
Kvällens jobbigaste: halvtimman i Garderoben. KAOS!
Kvällens bästa: Välbehövliga kramar

Bilder

Inga kommentarer: