onsdag, november 07, 2007

Tråk-höst

Hamnat i en såndär otroligt jobbig period då allt är tråkigt. Jag finner ingen motivation till skolarbete eller att ta tag i något som jag borde ta tag i. Hemtentan ska vara inne på söndag och jag har bara börjat och diskhögen känns roligare än projektarbetesrapporten.
Tror det är höstens fel. Ja, jag skyller på den. Hatar verkligen den här delen av året. Ljuset förvinner, det blir kallt och rått, träden blir kala och allt verkar bara så grått och trist. Suck. Hata. Det är nu man ska gå i ide.

Suttit med projektet idag i skolan. Det är snart klar och det är otroligt skönt! Fredag ska det presenteras och sen är det slut på det. För tillfället i alla fall. Det blir troligtvis ett mindre projekt om ett par veckor igen, men den dagen den sorgen.

Besiktade bilen idag, och shit vad tråkig besiktnings-snubbe det var. Hade gärna gått med och tittat då han knackade och drog, men vågade inte. Han var läskig. Så gav han mig ett papper och sa att min bil inte var perfekt som jag tyckte att den var. "Styrled, högre inre, glapp" står det. Ringde pappa, och han sa att det är en baggis att fixa. Bara det att när han skulle beställa reservdel så finns det uppenbarligen inte någon högre inre styrled. Knäppt...

Fick nyss en utskällning av min farmor för min tatuering, via msn! Finn fem fel i den meningen, eller tja... Det är fel i alla fall! "Söta flickor ska inte ha såna." Nehepp... då var man inte söt längre...

Inga kommentarer: