torsdag, november 15, 2007

Cogito ergo doleo

Vart tog min fina höst vägen? Att gå från sommar, till tråkväder till full vinter på ingen stund alls.. det kan jag inte gå med på! Vilka fasoner! Ville ju ha solig höst, men spark i lövhögar och mys på fik. Men inte då. Nu är det glashalt och snö. Tråk!

Ska åka till Värnamo på Onsdag och ser verkligen fram emot detta! Ska bli skönt, dels för att få distans till livet här och dels för att träffa mina vänner och min familj ett tag! Snylta på mamma och pappa är heller aldrig fel.
Ska bli så kul att träffa Anna igen! Hon har varit iväg på utbildning till massör i Brasilien länge nu, så har inte pratat så mycket med henne. Men nu! Tänkte byta vin och mat mot knåderier, och det behövs verkligen...
Och att få träffa pälsarna igen! Illrarna är saknade här... Saknar sällskap, bus och mys. Så ska se till att få en rejäl dos av det då jag träffar dom (och tillhörande Magnus!). Och glöm inte att du lovat mat och mys Magnus! Ska bli riktigt trevligt!

Känns som om jag har hela veckan planerad redan... Ska träffa Magnus och illrar, äta dricka vin och gå ut på promenad med dom. Basta med Sven. Träffa Anna och bli knådad och skvallra. Hälsa på farmor. Hälsa på Mimmi (gammelmormor). Hälsa på morfar. Och mormor och Thomas. Åka till Ullared med mamma. Kanske åka till Ängelholm en natt. Hälsa på Millan och Jocke. Träffa Jenny. Träffa Frida. Hälsa på Claudia, Chille och barnen. Hälsa på Ingrid och Angel. Lorenzo kanske kommer in på ett hörn.... You name it! Kommer att ha fullt upp på min "semester"...

Nu ska jag förbereda för utedyk imorgon! :D Whiii!

1 kommentar:

Angelica sa...

Hälsa hemstaden från mig va!

Utedyk såhär års låter ruggigt kallt :(