fredag, november 16, 2007

Dyk och en ny blogg!

Helt slut... Men skönt ändå! Större delen av dagen har gått åt till att dyka och allt som hör till det! Och så kul det var! Så kul att jag faktiskt har fixat en egen blogg, bara ägnad åt dyk! Så hoppa gärna in här och läs! Där kommer jag endast skriva dykrelaterat så det är en "riktig" blogg som verkligen handlar om nåt och inte om bara blaha och uppdateringar. :)

Tycker inte om Tre längre. Fick pappas gamla mobil skickad till mig idag. Jäjj, tänkte jag! Äntligen en mobil. Så satte i sim-kortet och laddaren och satte igång den. "Sätt i sim-kort". Jo, jag gjorde ju det. Så nu måste jag skaffa ett nytt kontantkort och säga upp mitt abbonemang (tror att min bindningstid bör gå ut nu). Så snart har jag nytt nummer... Kanske imorgon om jag orkar ta mig till Telia.

Funderar på en pojk jag knappt träffat... Och tycker att Erika är en stark Eldfågel.

Sova nu. Trött i ögat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du hinner med faster också!
Kram