måndag, november 12, 2007

Vackert

Nikki, min vän. Du lyckas ännu en gång att sätta tårar i mina ögonvrår. Så vackert...
Läs hennes alternativa skapelseteori och förstå varför. Vackert, så vackert.

"Mannen skyndade sig då att slita ut ljuset ur kvinnans kropp. Det ljus han så länge längtat efter att få äga själv. Men ljuset var inte till för att fängslas. Det försökte desperat att fly tillbaka till sin rättmätiga plats."

"Mannen tröttnade då och vände istället blicken mot den medvetslösa kvinnan och en ny åtrå fyllde honom. Han ville äga henne."

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blev att du gillade den. ^_^
Speciellt att du hittade stycken som du verkligen kände att de var bra/fina nog att citera också. Det får mig att känna att allt jag skriver inte bara är emognäll utan att jag har saker av substans också.
Tack gumman!

Puss <3