torsdag, november 01, 2007

Land of the dead

Varit riktigt produktiv idag! Är nästan klar med min Xena-outfit som jag ska ha på Halloween (och never again? o_O) och börjar bli riktigt nöjd! Ska bara göra den där tutt-skyddsplåten till min fina nysydda korsett, fixa en "chakram" (kast-knivs-ring-pryl) och ett svärd. Papir-mache I say. Lägenheten ser ut som shit dock. Var inte meningen att visa upp den sån ju. Ja, ja. What is done, is done.

Var på Got-arks (Gotlands arkeologer, en intresseförening för oss död-grävare) filmvisning nyss. Skulle ha halloweentema dagen till ära, så filmen som visades för oss 7 närvarande var "Land of the dead". Crap säger jag bara. Skitdålig. Bara massa människor som tycker att de är tuffa i zombiesmink och massa fejkblod. Scary... not. Inte många sånadär "nära-att-man-skiter-på-sig-överasknings-moment" heller. Så har ni inte sett den, gör det inte heller. Om ni inte gillar det jag just nämt då...

Ser fram emot morgondagen så fruktansvärt! Nikki! Vi ska så vara snyggast på stället och ha roligast av alla! Girls night out, so boys - watch out! (Ja, Fredrik... jag ska se till att hon kommer hem till dig!)

Nej, funderar på att prova Camillas kvarlämnade softairguns nu, så inte zombiesarna käkar upp mig inatt. Eller kanske ska provskjuta på nåt svin... Synd bara att han är så otroligt långt bort.

Och nu är jag inte orolig längre. ^^

Inga kommentarer: