söndag, november 11, 2007

A tribute till pappa!


Grattis farsan... eller vad man nu ska säga! Hoppas att du fick mitt sms! Om inte kanske du läser här.

Det är lite jobbigt på så sätt, att bo så långt från sin familj. Man missar så mycket familje-jox, som fars/mors-dag, mini-jul (med julmat, must, julmusik och familjemys), födelsedagar och annat. Men destå roligare är det att komma hem och verkligen träffa alla igen. Man får bara det bra-iga med familjen istället för allt vardags-jox!


Saknar dig pappa! Trots att vi har varit ganska duktiga på att bråka och sånt... Pappa har nästan alltid varit "coolaste pappan i klassen" och mina vänner har alltid gillat honom och hans upptåg och påhittighet. Säg de ungar som hade lådbil, wellpapp-låde-stad i källaren, och en pappa som har världens tuffaste Buggy på uppfarten?

Det är från pappa jag fått min påhittighet och behovet av att ha massa projekt igång. Han har massor med, men som jag, verkar han trivas när det är så. Det är också hans "fel" att jag ville bli arkeolog, då han nästan på varje familjesemester dragit med familjen i ruiner och liknande.


Han är tuff min pappa! Bra att ha med... fixar bilen och är bäst på att massera.

Saknar dig farsgubben!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket min snälla stora lilla flicka!
Farsgubben

Anonym sa...

Va gullig du är Annie, detta måste vara bättre än den finaste present man kan köpa för pengar! Ha det så gott. Det ska bli kul att träffa dig när du kommer hem.
Kram från faster