måndag, november 26, 2007

Stress-semester?

Hum... Är i Värnamo nu, och har varit här sen i onsdags. Fattar inte varför det alltid ska vara så hemskanes mycket att göra när man hamnr på den här sidan östersjön? Alla drar och sliter i en, och man vill träffa varenda kotte. Men hinner inte...

Var nere i Ängelhom i alla fall torsdag-fredag och träffade Krisztian och hans familj! Så trevligt att träffa allihop igen! De är så otroligt trevliga och nästan som en extrafamilj (och Ildikos mat är helt gudomlig!)! Ledsamt att behöva åka därifrån bara...
Så åkte jag ut till Claudia och Chrille i Forsheda i lördags... Träffade alla barnen och lekte lite och drack kaffe. Skönt att bra sitta där och prata lite och titta på barnen. Saknar dom nåt så fruktansvärt, och blir lite ledsen då de inte är del av mitt liv på samma sätt längre. Och jag är inte del av deras heller... Mathilda vet inte vem jag är och pojkarna var jätteblyga. Synd att det ska vara så långt till de man älskar från Gotland.

Så har jag ju träffat Sven med igen! Gillar vår "tradition" starkt! Men Sven... du får ta och sluta berätta såna saker för mig nu, för din egen skull! ;P Jag kan ju bli tokig! Men fortsätt spela. Älskar när du spelar och sjunger! Och basta igen så jag kommer tillbaka till Vmo till jul? :D
Så har jag äntligen fått träffa mina barn igen. Nala och Ronja, mina älskade illrar! Och självklart
träffade jag Magnus, deras far, igen. Vin och mys framför tv'n med Loke och gitarrspel. Kan en kväll bli bättre? Njöt av varje sekund...

Ska se till att träffa lite släktingar idag på besöks-turné. Så - off I go!

Inga kommentarer: