tisdag, oktober 09, 2007

Tillbaka i Visby igen!

Så var "födelsedagshelgen" över... Och tillbaka till vardagen igen. Nästan. Men det har varit riktigt trevligt att vara hemma i Värnamo igen. Men tyvärr finns det lite för mycket människor i Värnamo som jag velat umgås mer med, men hade allt för lite tid. Men lovar att komma hem igen nån gång innan jul igen, för att träffa de jag inte träffade nu och umgås mer med de jag bara sett snabbt. Och träffa andra ännu mer. :) Repris någon? Hihi!

Är illerlös nu, och det är ganska tugnt. Det har nog inte riktigt sjunkit in än, men det kommer väl. Men toa känns så otroligt tom nu. Men vet ju att de har det bra nu ändå mina bäjbisar hos Magnus! Hoppas bara att de sköter sig... Saknar.

Ska snart åka till Hemglass som tydligen har en butik här och sen är det en lång nervös väntan på att klockan ska bli 3. Ska märkas för livet! Ett ankh i nacken ska det bli. Kommer att bli så jävla snyggt! Men tur att man får trevligt sällskap med sig. Som kan hålla fast mig. Shit. Nervös. Och det blev inte bättre av att jag pillade med syrrans maskin och nålar igår.



Massa nervös och lite velig. Förvirrad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra för dig!
Kram från Faster Pia