söndag, oktober 07, 2007

Paket, släkt och vänner!

Gårdagen var riktigt lyckad! Hade släkt och vänner på besök och fick paket (mest kuvert...) och åt massa god mat mamma lagat och åt tårta! Mumma! Man uppskattar mat på ett annat sätt nu. Och diskmaskin!
Riktigt glad för att så många ändå av mina vänner kunde komma. Mest glad är jag för att Krille tog sig till Värnamo från Ängelholm för att fira mig! Men Lorenzo ska också ha lite cred för att han vågade sig in bland alla släktingar för att säga hej!

Mina illrar flyttade igår. Var hemma hos Magnus och badade dom och pillade med burar och prylar. Tror de kommer att få det riktigt bra, men det känns tungt ändå. Jättetungt. Men får se det så att det kommer att bli lättare för mig att bo nu med. Men tomt. Suck.

Mot kvällen igår kom ytterligare ett gäng kompisar. Fick en Voodoo-docka! Jättefin! Tihi! Tack Sven! Och så spelades det lite fylle-munchkin. Jag tyckte dock att det var ganska segt att lära ut massa, men det hade varit kul om alla kunnat spelet bra. Men men... Och så sa det pang, så försvann alla på en halvtimma typ. Ja, ja. Jag hade det trevligt ändå med en privatkonsert av Sven (som är skitduktig på att sjunga och spela gitarr!). Loke ftw!


"...och vargen sa, dig vill jag ha."

Inga kommentarer: