söndag, oktober 14, 2007

Lyckad fest

Gårdagens fest var så otroligt lyckad! Och så otroligt tokig! Vi var runt 20 personer här på festen och alla verkade ha skoj. Men så blir det ju oftast vad man gör det till... Mycket alkohol dock. Men jag var definitivt inte mest berusad, eller hur Camilla? :)
Fick paket med! En jättefin vattenpipa av mina kära Taikons, en Göran-katt, en välgångs-gud, en Madagaskar-palm och en mini-ljusstake! Vattenpipan vart välanvänd! Melon-"tobak" ftw! Älskar paket! Fått nästan varje dag nu sen förra fredagen, men nu är det nog slut tror jag.
Bilder fån festen finns på facebook för er som kan se dom där. Vågar inte riktigt lägga upp dom så alla kan se dom... >.<

Imorse skulle det städas i allrummet. Och herrejävlar vad där såg ut! Flaskor, burkar, utspillt vin, servetter, vattenpipekol, disk och röra... Och jag börjar plocka bland skiten och bestämmer mig för att lämna det i ännu bättre skick än jag hittade det. Och precis då jag sätter igång så kommer en kille från huset in. Jag hejar glatt men han svarar inte, utan tar ett varv, ställer sig där vattenpipan åkt i golvet (för där såg det ut som helvete!), suckar lite, tittar på mig och går igen. Och jag blir så arg! Jag håller faktiskt på att städa, puckskaft! Bara för det bestämmer jag mig för att lämna det i ännu bättre skick, och så blev det. Det glänste om plastmattan och doftade ljuvligt då jag lämnade det. Men det håller väl sig bara så idag med antar jag... Men fy vilken avsky jag kan känna för folk i huset ibland.

Tog mig iväg sen i alla fall med Sirie och hämtade pizza (den snygga pizzabagaren jobbade inte idag heller!), och åkte hem till Christoffer och åt. Sen sov vi tre middag i hans säng. Jättemysigt! Bara låg och kramades under täcket!
Bjöd sen Elin, Sarah och Erika på fika hos mig! Fick en jättefin bok i födelsedagspresent! Tack!


Tack alla för en underbar helg! Ser fram emot nästa... ;)

1 kommentar:

Sirie sa...

En underbart trevlig helg, kan knappast bli bättre!!Vi måste bara försöka pricka in vår pizza bagare någon dag ;o) he he..