lördag, oktober 13, 2007

Blogginlägg nr 100!

100 inlägg.. tja. Det kanske är på tiden då jag skrivit ganska länge i bloggen. :) Och jag vet att det har blivit fler och fler läsare och jag tycker att det är jättekul! Hade varit kul att veta vilka som läser den... Ni kan väl slänga in en kommentar på detta inlägg så jag får reda på det! *nyfiken i en strut*

Ska ha fest om ett par timmar... för att fira min födelsedag! Och det ska bli så otroligt kul! Har dock sprungit runt som en yr höna sen jag vaknade och fejat och donat för att få ordning här. Har hunnit med att göra plockmat, städa (nästan klar), färgat håret (mörkt igen), bli irriterad på mina grannar. Vilken avsky jag känner till dom ibland. Är så jävla trött på att det aldrig är ordning i allrummen och att det är sä jäkla sunkigt. Häromdagen satte jag upp en lapp i allrummet att jag ska ha fest, och disken som låg där då, ligger fortfarande kvar. Tror jag vet vem, eller vilka som är skyldiga och jag blir såååå trött. Så nu har jag satt upp en lapp om att inte disken tas om hand innan kvällen hamnar den i en papperskasse utanför allrummet. Och jag tänker verkställa mitt hot om inte det fixas. Vill ju inte ta hand om någon annans disk... "Din mamma bor inte här" hjälper inte direkt.


Ska bli så kul! Synd att alla mina nära och kära inte kan komma!
Puss på er ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på Dig
Faster läser, de vet du.
Hoppas festen blir lyckad.
Va rädd om dig

Kram Pia

Anonym sa...

Hej Annie ^^ Kan väl säga att jag läser din blogg till och från! ^^ den är intressant som tusan till och från. Så jag kommer nog fortsätta att lässa ^^
Våra bäjbisar mår fint btw! Dom sköter sig till och från iaf! ^^
Ha de bäst! ;)
//Mange