måndag, oktober 15, 2007

Busig

Hade intro-föreläsning av en tjej från länsstyrelsen idag till inventeringen vi ska göra imorgon. Riktigt spännande att få ge sig ut i fält igen! Måste ladda kameran.. :) Satt bredvid Ben, som är här ett år från England, så jag fick översätta hela föreläsningen för honom på engelska. Riktigt kul faktiskt! Och bra träning!

Sen var jag och Sirie med Musse och hämtade ut paket på Coop/posten så nu har jag äntligen min minikompressor! Ska bara säga till mamma och pappa att skicka min airbrush nu så jag kan sätta igång! Och när vi packat upp jättepaketet insåg vi att vi hade nästan en halv kubik med såna där små plastpluttar som man packar i paket. Och bus-sugen som jag varit ett par dagar nu bangar ju inte till bus! Så vi tog lådan, åkte hem till Christoffer och Jonas, och gömde allt i Jonas säng! I kuddarna, i och under täcket och åkte sen.
Sen hade jag och Jonas bestämt att vi skulle titta på film, så det var bara att åka dit igen. Och han hade inte märkt nåt! Hjälpte honom att installera en ny blandare till diskhon och sen satte vi igång filmen. Sirie och Christoffer satt i hans rum och tittade på egen film.. :) Inte ens när Jonas slängde upp en fot i sängen och det prasslar till och en såndär plastpryl hoppar ut (och han tar upp den!) reagerar han! Utan det är först då han ska visa mig sin superkudde som han hittar det! Haha! Så bäst! Bästa buset på länge! Dock skulle vi ju inte varit där då han hittade det...



Att leva i en illusion en stund och hoppas att en stund ska vara en evighet

1 kommentar:

Sirie sa...

Vi är bäst på bus he he.. ;o)