torsdag, oktober 11, 2007

Ner i det djupa blå

Snart i alla fall och ner i en bassäng istället för hav. Men ändå! Ska snart åka till Fårösund för att göra det första dyket i dykkursen! Ska bli så roligt och spännande. Men är samtidigt lite läskigt. Hoppas att allt går bra! Ska ta med min nya fina leksak - min kamera som är vattentät ner till 10 meter! Så kommer bilder från dyket sen!

Läser en jättebra bok nu som jag fick låna av Jonas! Guldkompassen (av Philip Pullman) heter den! Av en slump gick jag ut på aftonbladets hemsida innan. Och gissa vad jag hittar där? En trailer till bion "Guldkompassen"! Så tänker släpa med mig Jonas till den då den har premiär i december. Jippi! Alldeles för länge sen jag var på bio...




Bara en halvtimma i himmelen.... hej hå en flaska med rom.

Inga kommentarer: