söndag, september 30, 2007

"Morgonstund med smak av döda bävrar...

Frukostmorgonen är över oss.
Hur vi stretar hur vi alla strävar
så går solen lik förbannat opp"

Igår var det fest... 80talsfest. Så jag drog på mig en leopardfärgad klänning, orange strumbyxor, midjebälte och kavaj, satte upp håret i en sidotofs och sminkade med grön ögonskugga. Shit så snygga vi var allihopa! Inte...
Men oj vad jag blev dålig fram mot kvällen. Och jag vet varför... För det första hade jag inte ätit på kvällen. Alls. Så sista måltiden innan festandet var hemma hos Jonas, vid ett kanske. Och sen bjöds det på mintu och en öl skulle drickas av alla Taikons. Det i kombination med min flaska vin...huu. Taikonfester är inte bra för hälsan. Så ja, jag blev ganska full. Stog och "spottade" ett bra tag... Sen fick Erika hem mig. Mår inte alls dåligt idag, så tror det var bra att mycket kom upp. Men tror jag gjorde mer dumt igår än jag gjort på länge. Att folk står ut! Haha! Men det var kul!

Kvällen innan det var min premiärtur på Munken! Jag, Camilla, Christoffer, Jonas och ett gäng till var först hemma hos Jonas och Cristoffer och förfestade med Twister, vattenpipa och mumsigt (inte) nollevin. Sedan bar det av till Munken för en del av oss! Yey!
Men herregud vilken köttmarknad! Och sån variation i åldrar det var där! Men kul hade vi! Fick reda på en hemlis också. ;) Tack.

If I lay here, would you lay with me and just forget the world?



Och ett litet förlåt till alla som tycker att de behöver ett...

Inga kommentarer: