torsdag, september 27, 2007

Vattenpipa och hårfärg!

Halva dagen har spenderats i sängen. Rygghelvete. Nån som kan laga eller ge mig sin?

Då jag tröttnat på att ta det lugnt (vilket går snabbt...) så stack jag ut en sväng på stan och tittade på lite kläder. Måste ju fixa nåt snyggt till födelsedagsfirandet ju! Hittade ett perfekt linne som jag ska hämta ut imorgon! Passade på att handla på Coop med, och i kassakön fick jag ett ryck. Så jag sprang och hämtade hårfärg. Så nu mer har man svart hår! (eller mörkt mörkt brunt) Trivs mycket bättre i mörkt hår än i blont. :)

Hela kvällen var jag hos Christoffer och Jonas tillsammans med Erika och invigde Christoffers nya vattenpipa! Så kul! Kolla gärna in bilderna!
Sagt det innan och säger det igen... Jag trivs så otroligt bra i dessa killars sällskap! Sällan jag är så glad som när jag är där! Dock har Christoffer något fler pluspoäng i boken än vad Jonas har...

Imorgon kanske min kaffegäst kommer igen! Yey!

1 vecka kvar till Värnamo. :) Saknar er allihopa! Särskilt Sven och Magnus! Munchkin it is!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Im all about the +'s. Skit skoj att ni ville komma o inviga min pipa! Riktigt trevlig kväll overall.

Nattens Drottning sa...

Vad är beedies, darling?