tisdag, september 11, 2007

Helt slut!

Och det är underbart! Ganska nyss kommit hem från att ha tränat Shintai Kempo och sitter här nu och surplar i mig Oboy för att få upp blodsockret igen. Men så kul det var! Kommer nog att trivas med det, om jag har råd vill säga...

Har ju skaffat mig lite utgifter på sistone med bilen och så... Och senast idag skaffade jag mig ytterligare en. Men ser det som allmänbildande. Expressen har ju avslutat Bond-filmerna på tisdagar nu som man kunde köpa med tidningen. Nu har de ersatt det med böcker! Tänkte att jag ska försöka komma ihåg att köpa dom. Lite allmänbildning! Så inledde med Strindbersg och "hemsöborna". Ska nog börja läsa idag eftersom jag läste ut "En geishas memoarer" igår (så tänkte se filmen imorgon! Spännande!).

Sitter och småpratar med en riktigt bra killkompis på msn. Glad för att jag har honom som kompis nu... Trots dålig start. Lär man känna honom är han en riktigt bra kille, under en lite hårdare yta. Men gillar honom! :)

Inga kommentarer: