lördag, september 22, 2007

Natt eller dag?

Kom nyss hem och klockan är typ halv fem. Mitt i natten, eller tidigt på morgonen. Sovit har jag inte gjort i alla fall. Shit.. så här tidigt/sent brukade jag gå upp för att jobba förstaskift på SCA! Snacka om att vända på dygnet.

Haft en mycket trevlig helkväll ute, som inleddes med middag hos Elin! Mums filibabba! Där bjöds det även på bål och vin! sen bar det av till förfest hos Christoffer där det blev ännu mer vin i gott sällskap (Jag, Christoffer, Sirie och Erika). Därpå knatade vi iväg til Hamnplan 5 där vi svängde på de lurviga. Tror denna gången var den roligaste på Hamnplan faktiskt... Eller tja, stockholmsveckan med Lee var kanske på delan förstaplats. :)
När vi tröttnade på att dansa drog vi på efterfest. Hos Christoffer igen självklart. Så där hamnade alla i hans säng där vi låg och lyssnade på musik, pratade, körde "jag har aldrig" och andra fulinglekar, busade och drog av repliker i stil med "Jag kommer nu inleda en fas av seriöst pillande. Hur ställer du dig till detta?". Skitkul!! Sen kom Jonas hem, men han var tråkig. Så vi fortsatte busa och leva till klockan var över fyra... Så jag är trött nu. Så nu ska jag sova. Godnatt! Eller godmorgon... sak samma!

Inga kommentarer: