måndag, december 10, 2007

Snart så...

Ligger efter i skolan med lite här och lite där... Inte bra. CSN tycker inte om sånt. Så måste ta mig själv i kragen och fixa. Fick in det sista jag hade på senaste hemtentan nu så nu är den kursen klar! Och de andra kurserna är det också bara småtjafs, som jag tänkte sitta med imorgon. Nu är jag för trött.
Har träningsverk i hela kroppen och är allmänt matt i skallen. Tror jag håller på att bli sjuk. Igen. Hade feber förra veckan men lät inte mig själv vara sjuk då det hände alldeles för mycket (hemtenta, redovisning av projekt, julsittning och dyk....) så snart kommer det. En riktig dunderförkylning... Booom! Bara att invänta och vara glad. Har jag "tur" så kommer det väl nästa vecka då jag åker hem!

Jag tror jag håller på att bli knäpp. Eller kär. Eller båda. Mysigt, men hade behövt den hjärnkapaciteten till annat just nu. :) Längtar så jag sprängs snart!

Inga kommentarer: