söndag, december 16, 2007

Lycka

Sitter här nu med vad som återstår av vattenpipan och övar på rökringar....
Hade nyss kaffebesök med julklappsutdelning kombinerat med födelsedagsfirande. Och ni skulle sett Jonas min då han öppnade sin julklapp/födelsedagspresent! Han blev så glad, och jag blev lika lycklig av att se honom bli så glad för sin paket... En katana (japanskt svärd) hade inhandlats och slagits in, och det bara lyste i hans ögon då han fick se vad det var! Wohoo! Jag hade ju hoppats på en positiv reaktion, men det blev över förväntan faktiskt! Så kul! Hihi!

Har varit lite minijul denna helgen faktiskt. Lorenzo var här igår så jag fick min julklapp av honom (han får sin efter jul, då mina pengar typ är slut...). Fick World of Warcraft! Så nu ska det spelas! Eller... efter jul i alla fall! Det är ett farligt beroendeframkallande spel, men shit vad kul! Men just nu har jag inte tid att bli fast... Senare igår så bytte jag och Erika julklappar eftersom hon lämnar ön redan imorgon. Jag fick ett jättefint halsband med en liten iller som hänge! Passar ju mig perfekt! Saknar mina "barn" så, men får ju träffa dom på tisdag kväll! Av mig så fick hon en skittuff väggklocka med en stor fin dödskalle på, som jag tyckte passade henne! Hoppas att den var lika uppskattad som min lilla iller var!

Har börjat packa för hemfärd nu, och herregud vad saker man ska ha med sig... Och måste slå in Manges julklapp idag med! Och packa ner alla andras julklappar... Längtar så!

Inga kommentarer: