torsdag, januari 31, 2008

Hatar besvikelser och förväntningar.

Och det värsta är att de vanligtvis går hand i hand. Man bygger upp förväntningar och förhoppningar och sen blir man jättebesviken när det inte gått som man hoppats. Men skulle det "förhoppade" inträffa så blir man istället den lyckligaste personen i världen...

Men så är det inte för mig idag. Jag förväntade och hoppades och allt blev bajs. Jag pratade med Magnus igår och då kom det upp att han kanske skulle kunna komma tidigare, kanske redan fredag kväll (imorgon då alltså!), och jag blev superglad och började hoppas! För då skulle han stanna här i över två veckor, och det hade gjort mitt liv toppen just nu. Så jag har hoppats och förväntat mig hela dagen idag att kanske, kanske så skulle han komma redan imorgon. Men så pratade jag med honom för nån timma sen... Och förväntningarna förvandlades till besvikelser på en millisekund, i samma ögonblick han sa att det inte går. Men jag visste egentligen innerst inne att det inte skulle funka, men hoppades lik förbannat. Och då ser man ju hur det går...
Så nu är det tillbaka på nedräkningen på en vecka istället för en dag... Suck. Lovade Tim att baka kladdkaka om Magnus kom till helgen, men det blir nog kladdkaka ändå. Tröstäta och tröstshoppa ftw!

Just nu sitter jag och väntar på att Johan ska höra av sig, för Annie ska nämligen få sina första dreads idag! :D Och det är på tiden, för håret är slitet och det faktum att jag slutade med balsam för nån vecka sen märks tydligt. Så till alla er som använder balsam: FORTSÄTT! Det märks skillnad! Men snart har jag dreads så det spelar ingen roll! Wohoo! Ska bli så snyggt!

Förresten! Håll tummarna för BLIND nu! De gick vidare till semifinalen igår, som går av stapeln i april!

Inga kommentarer: