fredag, januari 18, 2008

Redovisning och vinkväll!

Sitter här och inväntar att Sirie ska komma hit, för vi ska ha vinkväll med vattenpipa, Loke-musik, skvaller och annat prat. Införskaffat en flaska "finvin" (Vin som inte kostar under 50-lappen), närmare bestämt "Penfolds - Koonunga Hill" som är riktigt gott! Och en skål godis står redan på bordet tillsammans med vinglasen jag fick i julklapp och värmeljus.

Verkligen saknat henne... hon är helt klart en av mina allra bästa vänner. Ska bli skönt att prata av sig lite. :)


Hade redovisning av projektet vi arbetat med på denna kursen, nämligen våra affisher för "Internationella Arkeologiprogrammet" här på högskolan. Och några av dom ska troligtvis tryckas för att promota programmet. Smidigt av dom att ha det som projekt så slipper de ju betala nån för arbetet... Men det var kul i alla fall! Och jag passade på att bara använda mina egna foton ifall det skulle bli min som "vinner", för det kan ju vara bra, eller hur! :) Och idag redovisade vi våra arbeten för varann och jag fick börja... suck. Men det var ganska skönt - som att rycka av ett plåster snabbt ungefär. Jag hann inte bli nervös förrän jag satte mig ner igen, så det var bra... Men jag är nöjd med min affisch. Vad tycker du?



Varannan tanke (som borde gå till annat nyttigt...) går till Magnus. Saknar honom så jag tror jag ska bli tokig. Vaknar ofta på nätterna och undrar vart han är och är smått förvirrad en sekund över att han inte är där han borde - bredvid mig. Men som tur är så finns telefon och Telias förnämliga avtal som gör att man ringer gratis mellan telia-nummer.


Inga kommentarer: