måndag, februari 11, 2008

... is teh shit!

Woot? My life of course! :D

Nu mår jag bra. Jag mår bäst. Bättre än bäst!
Why? Jo, Magnus är ju här! Och förutom det är livet ganska lättlevt just nu mot vad det brukar vara. Kanske är det den rosa fluff-ludd-lurv-kant som kantar allt? Eller är det bara så att det är helt underbart att inte behöva sova ensam?

Sitter med färg på händerna i en mycket rörig lägenhet (Magnus packning, en förstärkare, en lånad gitarr, Magnus elgitarr och alla andra saker vi inte orkar plocka undan.. ) med en halvnaken pojkvän som jag nyss färgade håret på, med ett glas cola och bara myser till svensk reggae... Toppenbra juh!
Mitt hår består nu mer av hälften vanligt hår och den andra hälften i underbara dreads, närmare bestämt 38 stycken! Johan "Dwarf", som gör mina snyggingar antar att det kommer bli 60+st så ska bli mycket spännande att se det när det är klart!

Nu ska jag gå och krama Magnus!

Peace and love!

1 kommentar:

Anonym sa...

lägg ut en bild snart då! måste få se..! puss puss