söndag, juni 10, 2007

Snart farväl till Gotland...

Tja, på torsdag smäller det. Då är det farväl Gotland och hej hej Värnamo... En mix av känslor inför denna dag. Har ju inte särskilt mycket som drar mig till Värnamo (förutom familj och jobb...). De flesta av mina vänner har ju flytt till andra delar av landet...
Men här har jag inte så supermycket kompisar heller just nu, då de flytt fältet över sommaren. Men så är det ju Conny och Lee. Och Jonas då... Suck. Visst, jag kommer hit midsommarhelgen igen, men ändå. Det kommer att bli tufft ändå. Kommer att sakna er så... *snyftar lite*


Borde packa med.. Fy fan vad skit man äger. Men det mesta är skit man verkligen behöver... Men det är ju så jäkla tråkigt att packa och städa.


Och hostar gör jag med. En massa. Men får inte vara sjuk imorgon! Då ska jag bjuda på riskakor!



Lägger upp en bild till på Jonas med tatuering då Angelica begärde det... Tihi! Det är dock bara konturerna som är klara än...

Inga kommentarer: