torsdag, juni 21, 2007

Gotland imorgon!

Hem till hem-ön! Saknar faktiskt Gotland och folket där! Så det ska bli riktigt kul att fira midsommar där, trots lägenhetsstrul och allt sånt.
Pratade nyss med Lee som varit snäll och hämtat ut min nyckel så jag kommer in i lägenheten jag ska flytta till. Kommer bo där i helgen... tomt kommer det att bli, men jag överlever nog! ;) Kommer inte åt mina saker förrän lördagen.

Jobbat hela veckan nu. Inte alls kul, men det blir ju lite stålar. Bestämt mig för att köpa bilen och ska hämta den nästa helg så där går 13500:- och sen ska jag betala hyran för lägenheten hela sommaren så där går åtskilliga tusenlappar, så jag behöver vad jag kan dra in. Sen vill jag ju verkligen ta dykarcertifikat, med Conny kanske, hos Marie till hösten. Så där går ett par tusen till... suck. Pengar är ett sånt jäkla problem jämt! Kan man inte betala allt med kramar istället?! Tänk vad trevligt det hade varit att gå ut och shoppa då! ;) Ville ju ha en ny kamera med... Tror du expert-gubben går med på att få nån kram istället som betalning?

Måste nog sova snart. ska upp runt 6 imorgon och åka tidigt till Oskarshamn, för båten går 10.55 och man ska vara där runt en halvtimma innan. Och är skittrött. Att skiftarbeta sliter på en...

Inga kommentarer: