söndag, juni 17, 2007

Fan, fan, fan, fan...

Sådär ja. Då var man bostadslös då. Shit, hur löser jag det här?
Fick nyss ett surt mail från min hyresvärd som tycker att jag städat dåligt då det fortfarande luktar iller. Och att jag har för mycket saker kvar, trots att vi kommit överens om detta innan.
Så här är det... Jo, jag vet att jag städat lite mindre bra än jag velat. Men jag har legat sjuk med feber mer eller mindre i två veckor vilket har tagit nästan all min energi. Lorenzo har inte varit till nån större hjälp, då jag har fått städa och packa även hans grejer. Fan. Orkar inte mer.

Enda helgen jag sett fram emot på hela sommaren är nu den helgen jag absolut inte vill vara med om nu. Har biljetter bokade till midsommarhelgen, då det var sagt att jag skulle vara med Conny, Lee, Jonas och de andra (midsommarafton) och sen på midsommardagen åka till Marie och träffa hennes familj på Fårö. Verkligen sett fram emot detta! Men nu.. nu åker jag dit för att tömma lägenheten och har ingen aning om vart jag kan göra av grejerna. Kanske kan få lägenhete på Fältgatan, men det får jag inte reda på förrän i slutet av veckan. Och då kanske det är för sent.


Fan.

Inga kommentarer: