onsdag, juni 27, 2007

Ännu en dag.

Jobbat idag igen. Visste redan på morgonen att maskinen skulle strula idag, och så blev det. Stog still länge på grund av den f*rbannade iläggaren (som lyfter in pallar med ark till maskinen typ...). annars har det varit en ganska lugn dag på jobbet. Var vid färgerna, så händerna såg ut som en picasso-tavla...

Efter jobbet drog jag hem och åt lite. Sen fick jag för mig att åka ut till Lorenzos syster Claudia i Forsheda och hela hennes familj (2vuxna, 4barn, en bebis, en treåring och en fyraåring - så där är full rulle!). Först var barnen blyga och kände knappt igen mig men sen släppte det, så vi sprang omkring och lekte och busade! Åh, vad jag älskar barn! Sen var det nästan läggdags, och innan det var det DisneyChannel som gällde i en halvtimma. Då kryper Alexander (treåringen)upp i mitt knä och myser! Sånt charmtroll får man leta efter...
Pratade en hel del med Claudia och Krille med, om allt. Hela Lorenzo-situationen blandannat. Ganska intressant att höra vad de hade att säga om det faktiskt. Mer om det en annan gång.

Saknar att ha någon att berätta saker för... Så som jag berättade saker för Lorenzo innan. Men tror inte att jag saknar ett föhållande dock. Men kommit på en sak jag definitivt saknar - det fysiska, som att ha någon att hålla i handen eller somna brevid. Kanske man skulle skaffa en "coin-operated boy", eller vad säger du Erika? (Titta gärna: http://www.youtube.com/watch?v=YAnyYTjjhJ0) Eller vid närmare eftertanke... jag vill nog ha nån som gillar mig tillbaka med.
Saknar Gotland med, och livet där... Och Rindi.

Smsade lite med Elin i Uddevalla idag! Ser ut som om det blir en Roadtrip med destination Bokenäs v.29, med lite stopp på vägen. Har lovat Fredrik att jag skulle hälsa på honom i Tibro och träffa hans vänner. Funderar även på att ta en tur till Göteborg och hälsa på Anders där. (Hur går det med min ballad förresten?) Sen blir det kanske ner mot Falkenberg för att sova i husvagn nån natt.. och kanske träffa nån "kändis" från Gotland. Men vi får väl se! Det är ju "oceaner av tid" kvar...

Inga kommentarer: