lördag, juni 16, 2007

Lugn dag...

Dagen började med att jag och systern åkte till Jönköping för att shoppa loss lite! Köpte en grön adidasjacka *älska*. Och öronhängen i guld i form av kasettband! Och skor jag inte kommer att gå i så ofta. Men de var fina... och billiga.

Har umgåtts resten av dagen med Anna som jag inte träffat på jättelänge! Vi tjötade en hel del och åkte till Lilla Krogen och åt (Saknar kinamat så när jag är i Visby), där vi fortsatte tjötandet. Smart som vi är så tog vi buggyn. Det regnade. Vi var blöta. JÄTTE blöta.

Just nu sitter jag mest och slår ihjäl tid framför datorn. Passar på att ladda lite musik från whoa.se. Good shit! Men Fröken B är fortfarande bäst... Funderar även en hel del.
Funderar på om jag skulle köpa den där bilen eller inte... hum. En röd ford-cabbe från Krille... Tänk, tänk, tänk, tänk... Men tror att jag blir bilägare gånger två i sommar faktiskt.

Funderar även på allt det där med pojkar med. Tar sån energi. Men lite spännande är det. *sakna*

Inga kommentarer: