torsdag, september 21, 2006

Värnamo, here I am!

Japp. Nu var man hemma i Värnamo då! Lite förvirrande det där... Nu har jag åkt hem men så åker jag hem igen på söndag. Hem? Jag har två ju! *Förvirrad*
Och ja, jag har fått tillbaka min kamera! *suckar nöjt* Ska kanske ut till Forsheda imorgon och titta och fota på lilla Matilda, Lorenzos systers lilla bäjbis! Naawww...

Har en massa jag behöver plugga ni igentligen.. Men.. Neh... Orka! Har ett grupparbete som ska vara färdigt om ca två veckor. Det fick vi reda på i förrgår! Ingen visste något, och så sa Göran (en toppen proffessor (?) till oss!) "Jo, jag har lite information om det där grupparbetet ni ska jobba med på torsdag..." Ehh, VA? Halva klassen har åkt hem nu...
Men efter föreläsningen (som var toppen by the way!) igår samlades vi i vår grupp (10pers...) och pratade igenom vad vi skulle göra och så, och allt gick bra tills en tjej, som jag har lite svårt för, dundrade därifrån och skrek "Det är ju ingen som lyssnar ändå!!". Ingen fattade någonting utan vi stod där som frågetecken hela bunten. Hon hade tydligen sagt något som ingen hade hört (remember: 10 pers stod och försökte göra sig hörda!) och blivit sur för det! Och gått till Gunilla (vår ansvarige på något sätt, snäll men lite virrig) och sagt att hon inte kan jobba med oss för att ingen av oss kan jobba i grupp, och att hon inte ville jobba med folk som inte vet hur man beter sig på en högskola. Eh, va?! Gå och lägg dig... snälla?

Var ute på den såkallade "stan" i Värnamo idag med min kära syster! Träffade Jenny P! Och Geli med syster Bella! :D Vi ska äta något mumsigt på lilla krogen imorgon (stans dyraste ching-chong resturang, men gud så gott!)

Gick igenom presenterna till barnen i Forsheda precis... Köpt en jättefin bok till Camilla! Om magi och så. Och på sidorna är det små luckor, fjädrar och andra magiska saker.. Men så saknas det en sak i slutet.. Ajaj. Får gå tillbaka tilldär vi köpte den och kolla, så kanske vi kan få en :D Det löser sig nog.

Nej, nu ska jag sova! Måste upp innan åtta imorgon om jag vll ha bilen, och det vill jag ju! :)

Inga kommentarer: