söndag, september 24, 2006

Snart hemåt igen!

Japp, så är det! Snart bär det av mot Oskarshamn, och därifrån till Visby med båten... Hem. Fortfarande något förvirrad av det där. Nu är jag hemma, men jag ska åka hem. Det är helt olika saker... Men efter dagarna här har jag insett att "hem" mest är min lägenhet i Visby, men det skiljer inte mycket. Hade jag fortfarande haft kvar mitt rum här så hade de vart väääldigt lika... Men nu överfalls man av 356+7+7638+10 Elvisar i olika former då min syster flyttat in i det (Elvis-freak).
Men jag har haft det riktigt bra, trots elvisar och utan eget rum. Träffat BÄÄÄÄJBISEN! Hon är ju bara för go! 1månad gammal nästan, har kolik men skriker inte för det... Och skiter som en häst! Vill bara passa på att ge en eloge till min kära pojkvän som faktisk lyckades byta blöja på henne (han har endast bytt på hans systerSÖNER) ! "Eh... Hur gör man med en såndär? Måste man torka öööverallt?"
Annars har jag träffat Farmor, mormor, morfar +tant, Millan och Jocke, Thomas (Hannas raggar-pojke), Pia och en av mina coola kusiner, Geli, Frida, Jenny,grannarnas katter, sett Uffe och Irene, m.m. Har jag missat någon nu?
Var ute och åt med Jenny och Geli på lilla krogen! Underbar kyckling med jordnötssås! Sen drog vi vidare till Harrys där vi drack en massa alkohååålfria drinkar! Mumma! Men hon som hämtade en massa glas hos oss stup i kvarten tittade underligt på oss...

Längtar faktsikt lite nu efter Visby, skolan, lägenheten, NALA och Erika! :D See ya soon!

Inga kommentarer: