måndag, september 18, 2006

Illerträff!




Japp! Igår var jag, Lorenzo, Nala och Erika på vår första illerträff! Traffade en massa trevligt folk och deras illrar. Mycket trevligt, men nästa gång så ska jag ta med mig kamera (som fortfarande är i Värnamo) och fika till människor och inte bara snacks till iller... :D
Pratade med Ammi från "Guteillerns uppfödning" och det visar sig att de har en illervalp "över" och denna lilla valp ska komma hem till mig kväll! Så hon kanske stannar här efter en "lånevecka" så Nala får lite sällskap.
Men vi hade supertrevligt iallafall!

Kände mig riktigt duktig igår, ringde både hem, Geli och Ylva! Och bokade biljett till "fastlandet" med! Så det bär av till Värnamo på onsdag! :D Hämta en massa man kommit på att man behöver och inte tog med sig från början...

Inga kommentarer: