fredag, september 15, 2006

Medeltiden, here I come!

Japp. Igår så bestämde jag och Erika oss för att vara statister i en dansk film som spelas in här. Den ska handla om medeltidsveckan eller nåt...
Ja, vi fick ju reda på att man kan vara med för ca 2 veckor sedan, men igår bestämdes det! Så vi spenderade hela kvällen (och en del av natten) till att sy! Erika hittade en sammetsklänning på loppis som vi sydde om, och jag tog ett lakan! Men klänningar blev det iallafall! Vi var skitsnygga! Men det känns så dumt, för jag lämnade alla mina lajvkläder hemma, för "dom kommer jag nog inte behöva ändå". Nehe ne...
Jaja, så imorse gick jag upp skittidigt (allt innan 8 ÄR tidigt, OK?) och gjorde mig iordning. Sen mötte jag Erika, så vi gick tillsammans till Medeltidskrogen Clematis där vi skulle möta film-teamet. Det var en hel del folk från min klass som jag inte hade räknat med... :) Men vi hade kul! (Tja.. Nils, du är ond! Agas är vad du bör!). Allt var kul förutom det faktum att vi gjorde exakt samma scen från halv 9 till 3 (?)! Exakt samma rörelser, ALLT! Bara olika kameravinklar... Jobbigt! Och så ska vi göra samma scen på tisdag med troligtvis! Men, men...

Spelat Maplestory idag en massa! Level 24 nu! *ler stolt* Måååste spela mer. (Vadå spelberoende? Vad är det?) (Min "Gubbe"! Eller hur är hon söt!) --->

Inga kommentarer: