onsdag, september 13, 2006

Litteraturlista... och glass!

Satt igårkväll och gick igenom min litteraturlista och vad böckerna kostar... Till nästa block på 5poäng (5veckor för er som inte vet....) så behövs 12 böcker! Två av dom hittade jag inte. Men priset för alla de andra blir lite över TRE TUSEN! Ajaj... För 5 veckor!
Men kollade biblioteket idag och de har alla böckerna, även om alla inte var för hemlån. Man kan ju sitta där ibland och läsa om det skulle vara så.

Anna, min kära vän. Jag är så avundsjuk på henne. Hon har åkt till USA för att jobba som au-pair. Kollade på bilder hon har lagt upp och hon har verkligen hamnat i ett toppenhus... Familjen verkar tät...Hihi! http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=112397

Fidde, Lorenzos kompis från Värnamo kom idag. Var och hämtade honom på färjan innan... På vägen dit fasnade jag och Erika vid "Sveriges största glassbar"! De hade över 100 smaker! Så vi får ta oss tillbaka dit för att smaka de andra 97smakerna någon annan dag. Det var ju såååå gott! Och så ligger det precis vid skolan med.... Hihi.
Nej nu ska jag plugga!

Inga kommentarer: