söndag, september 10, 2006

Nollegasque och World of Warcraft

Igår efter vi varit på biblioteket för att låna dator med internet, så sa Lorenzo att han skulle testa koppla in vårt ifall telia varit snabba (vilket är ovanligt...). Gissa vad...? Vi hade internet hemma! Så nu kan jag sitta här istället!

Efter vi varit på biblioeket började jag göra mig iordning för gasquen! In i duschen, fixa klänningen (Ja, jag hade klänning på mig för en gång skull! Men vänj er inte.. ) och håeret! Var lockig igår. Invigde min locktång jag köpt i ullared för 39:-! Fungerade jättebra!
Sen bar det av till gaquen! Stod och väntade in Sara (Klasskompis, finlands-svensk från Vasa, Finland). Träffade en massa från klassen som skulle dit (Mycket imponerad av Nils & Co med kostym!).
Vi inledde kvällen med fördrink på Rindi (studenkåren), och sedan gick vi till högskolans entré där det var jätefint ordnat. Mycket imponerad faktiskt! Vi hade supertrevligt hela kvällen, med buffé, sånger, tal, skålar, fusk-nollor, m.m. Enda jag var lite besviken över var att jag inte blev årets nolla. Jag som fjäskat så.... Men jag kan inte ha varit långt ifrån Nils som vann. Och han vann en digitalkamera! Vill ha... saknar min kamera så.
Jaja, efter gasquen så bar det av till Rindi där vi dansade och hade nästan ännu trevligare!

Idag så vaknade jag och Lorenzo låg inte bredvid... Hmmm, tänkte jag och gick upp. Gissa vart han var... Vid datorn och spelade WoW.
Ska skaffa en gubbe idag, så jag kanske också fasnar... Vem vet.

Inga kommentarer: