måndag, september 11, 2006

Filmkväll, Kenogubben och prins Carl Philip

Igår hade jag gansk tråigt större delen av dagen... Men när jag var och handlade med Lorenzo på coop så möter vi en herre i dörren som jag känner igen och var nära att hälsa på denne. Men då kommer jag på vem det är! Det var gubben i keno, han med mörkt hår!
Senare fick jag smsfrån erika som även hon hade tråkigt. "Det är fint väder. En promenad runt ringmuren kanske?" Javisst tänkte jag. Så efter en stund träfades vi utanför biblioteket, där vi sprang på Sara och Camilla (?). Stolt som jag var berättade jag om Keno-gubben... Vet ni vad Sara säger då? "När jag och min syster var och fikade innan så kom prins Carl Philip in". Jaha...

Men vi bestämde iallafall att vi skulle ha filmkväll, och så blev det. Gick till hemköp och köpte så mycket onyttigt vi kunde hitta, och sedan hem till mig där det blev "Kill Bill". Så ikväll ska vi träffas igen och se 2:an... :D

Pratar på MSN med Therese nu... Hon har en illerpojke jag så gärna vill ha... Nala behöver sällskap. Men jag får se. Ska diskutera det med min andra hälft också! :)

Inga kommentarer: