torsdag, september 28, 2006

I skolan faktiskt!

Sitter här i skolan och testar det trådlösa nätverket som vi har här! Fungerar riktigt bra faktiskt! Väntar på min grupp som bör trilla in här så småningom. Just nu håller vi på med ett grupparbete som går ut på att vi ska läsa en bok (på en massa sidor) och sen skriva om sammanlagt 1 kapitel (som var bestämt från början...). Men ioförsig så ingår ju faktiskt boken i kurslitteraturen, men ändå!

Satt en stund vid datorn igår... Är arg för det trådlösa fungerar knappt hemma. Bajs-modem. Kunde iallafall redigera lite bilder på bäjbisen till Claudia iallafall! Superfina blev dom tycker jag iallafall!

Sen var vi en sväng hos Sara och drack cider och vin, fast innan på bolaget förstås! Min käre fader har gjort en drink hemma som heter "Lennart" som jag tänkte att den kanske man skulle göra... Så jag kollade upp vad som skulle vara i och vad det kostade... Bajs, päron-prylen som skulle i var ju svindyr! Så jag struntade i det.
Hos Sara hade vi det jättetrevligt! Sen rullade vi vidare till Rindi där de fått lite ny personal! Nils, Johanna och Fredde! Och vet ni vad de kunde fixa? En LENNART! :P

Inga kommentarer: