torsdag, augusti 02, 2007

På lördag, äntligen.

Nu hoppas jag att resten av veckan bara flyger iväg. Vill så gärna åka nu! Ska bli så otroligt kul att komma tillbaka till sitt "vanliga", nu mycket roliga liv! (Om han bara kunde höra av sig nån gång hade det varit bättre. Suck. ) Planerar dock ett mindre inbrott i Erikas förråd, då hon har mina lajvkläder där. Och dom behövs ju till medeltidsveckan! :D

Jobbar sistaskift nu. Därför är jag uppe nu. Har svårt att sova på kvällarna nu... Och är trött halva dagen istället. Men så är det.
Trivs ganska bra på jobbet ändå. Men man blir all lite skadad av att arbeta där, och det kanske man behöver för att stå ut. Samtalsämnena kan vara ganska.. eh... intressanta (?) ibland. Gubbarna där har ändå blivit tillsagda att ha en "mildare" jargong nu när vi sommarjobbare är där, men nu är det bara jag kvar vid maskinen så.. Hihi. Som sagt. Man blir skadad.

Har börjat med min airbrush nu med. Superkul!!

"Se vad du ha nu, inte vad du måste finna. Se vad du gör nu, inte vad du måste hinna."
Hoppas att jag en dag blir i alla fall hälften så bra som fröken... :)

Inga kommentarer: