tisdag, maj 20, 2008

AG, Rohypnol och lera

Nu har jag internet igen. Äntligen! Det har varit nerkopplat sen i onsdags eftermiddag och då jag haft annat att tänka på har jag inte fått det fixat förrän idag. Det var bara för IT-snubben att trycka på en knapp ungefär så var det fixat!

Så har det varit AG hela helgen ja. Ett AG jag hjälpt till med att fixa och arbetat på. Tyvärr har jag varit ganska kass med feber och varit helt sönderstressad (och ett stressigt AG och folk som stirrar upp en gör det inte bättre.), men jag har kämpat som en oxe, feber och allt, så hårt jag kan. Saker skulle hämtas, köras, fixas, bäras och donas. Och sen invaderade över 1000 studenter Kneippbyn över helgen och vi flöt med och gjorde det som skulle göras, vilket innebar sälja märken och korv, packa frukostpåsar (till 1000 studenter!), köra på folk, arbeta på sittningarna och allt annat som det innebär att vara ansvarig. Med tanke på att jag inte mådde så bra som jag ville så blev det extra jobbigt...
Men en ledig kväll hade vi iallafall. På min lediga kväll blev jag och Johan bjudna på dreadssittning! Skitkul! Vi var nog 7-8 pers och alla med dreads. Och kombinerat med alkohol, vattenpipa och kul folk var det riktigt kul! Vad jag minns i alla fall... Jag och Johan fick nämligen en halv öl som vi delade på. Sen minns jag inte mer knappt av kvällen, för jag blev jättedålig direkt. Johan gick och la sig och kunde knappt väckas. Så slutsatsen blir att det måste varit nåt annat i ölen än bara öl, kanske rohypnol. Men jag höll mig vaken och tog med en jätte snäll dreadskille på promenad runt halva kneippbyn och han tog hand om mig! Snälla Alex! :)
Men jag blev hemkörd efter det att jag spytt som en kalv. Dumt, då jag var helt borta... Ringde Magnus och gjorde honom jätteorolig. Jag hade ingen tidsuppfattning och var helt väck. Och spydde. Massor. Så han ringde akuten och fick till sist tag på Musse som knatade hit och kollade till mig. Och jag minns inte ett smack av det!
Men tur att man har en pojkvän som bryr sig och vänner man kan lita på! Tack allihopa! Är lättad över att det inte vart värre än det blev. Kunde ju gått riktigt illa.

Men nu är det bra i alla fall! Vart i skolan idag och lekt med lera på vår etnoarkeologi-kurs! Min kruka blev jääättefin! Hehe!

Och dumma Takida för att de ska spela här då Hanna tar studenten!

Inga kommentarer: