måndag, januari 19, 2009

There and back again...

Så var man tillbaka i verkligheten i sthlm igen. Varit på Sjöhistoriska hela dagen (som vanligt), och inte haft något vettigt att göra. Var på två möten på eftermiddagen och trodde jag skulle somna... Inte alls så skoj faktiskt.
dock får jag mer att göra imorgon och så ska jag med på ett möte angående Birkaundersökningar (marinarkeologiska så klart).

Jag ska bli VIKING i sommar! Det bestämdes innan..... Elisabeth från Vikingabyn i Tofta (på Gotland) ringde innan och sa att jag får jobba där i sommar! Wohooi! Trots lägre lön än tidigare sommarjobb så kommer det att vägas upp av att det är ett skitskojjigt jobb! Jag får göra allt det jag är bra på! Guida turister och hjälpa till med hantverk! Kommer att trivas som en fisk på ett korallrev!

Underbart! Nu börjar allt lösa sig! Samoa är i princip klart vad det gäller förberedelser, visumen är på väg, Csn är på väg och så har jag sommarjobb! Lycka!

Inga kommentarer: