lördag, januari 17, 2009

Äntligen hemma!

Home, sweet home! Ö, ljuva ö! Gotland, mitt Gotland!

Dock ska jag tillbaka till sthlm och den hårda verkligeheten imorgon eftermiddag, men jag ska supa in så mycket gotlandsluft jag kan innan jag återvänder till föroreningarna. ^^

Har fattat ett beslut tror jag nu när jag varit i stockholm... jag vill stanna kvar på ön ytterligare ett år och läsa Mastersexamen. Trots att Magnus drar till stora staden för att lära sig knäcka ryggar på Naprapathögskolan.

Hittade två vilsna kineser på pendeln till nynäs igår! Det visade sig att de skulle till Gotland och killen skulle stanna i 6 månader! Så vi pratade massor, jag prickade ut lite nyttigt på en karta och vi bytte nummer. Skuttrevliga!
Så började jag fundera på mitt kontaktnät i världen... det växer! Samoa, England och Kina! Tufft!

Nu ska jag fortsätta njuta av Gotland och packa lite i Samoaväskan!

Inga kommentarer: