fredag, februari 29, 2008

Bus-Annie

Läste just Angelicas spelblogg.... Nu recenserar hon inte bara spel. Utan glass också... Så nu är jag sugen på glass. Suck.

Nu är man i Värnamo igen då! Ska stanna en vecka var det tänkt, för att sen ta mig hem och ta hand om Loke! (Loke ska sova i MIN säng! Utan mig dock... haha!).
Gav Magnus en smärre chock då jag kom i förrgår. Tänkte ta den sena båten som går från Visby vid 5 så är jag i Värnamo vid 11-tiden... Men då jag skulle boka upptäckte jag att det gick en till båt samma dag. En tiiiidigt på morgonen, vid 07.20 så bokade den istället. Utan att säga ett ord till Magnus om det! Så jag var i Värnamo vid ett-tiden, och då han ringde mig på vägen hem från skolan som han brukar så satt jag på hans trappa och pratade (och han trodde jag stod och väntade på båten...!). Och från hans trappa ser man ganska mycket av hans skolväg, så jag såg honom länge innan han såg mig! Och det var inte förrän han var kanske 10 meter från mig han fattade! Haha! Ni skulle varit där och sett hans min! Obeskrivligt och oslagbart!

Älskar den här tiden av månaden då man fått csn (och denna månaden även en lön jag inte räknat så hårt med!). Så nu är jag nästan rik! Så var ute på stan igår i lilla Vmo och shoppade loss! Blev två böcker från rean och ett par nya skor! Och skor behövs verkligen, då mina andra knappt håller ihop längre. Nu skulle jag bara ha en ny kappa också så är jag hel och ren igen... Hihi! Eller så får jag hoppas på att det blir varmt snart så jag kan använda en annan jacka.
Men sista dagarna innan csn var inte så hemska som de brukar vara! Fick nämligen ett bidrag från min underbaraste bästaste mormor (och hennes goé man Thomas!) så jag kundew till och med köpa ost! ^^ Hihi! Mums!

Nej, nu ska jag njuta av att vara själv på Bergåsa ett tag och sen åka och luncha på Lilla Krogn med Magnus!

Och Hanna, jag saknar visst dig ibland... Hihi! Ska bli kul att få över dig till Gotland om ett par dagar! Prepare to party!

1 kommentar:

Anonym sa...

Annie!!! Jag har inte ditt nya nummer... det går inte att nå dig på det gamla =(.. Men det var ett tag sedan... hör gärna av dig någon gång... det var väldigt trvligt ssit ;)..,. Många kramar Jenny