torsdag, mars 13, 2008

Loke och kaos

Long time, no bloggi'n. Igen... Men så blir det om man har annat för sig ju!

Var ju som jag skrev sist i Värnamo, där jag lyckades ge Magnus en smärre chock, träffade de flesta släktingarna, fick en cykel, tittade då Blind repade (skitkul!!) och massa mer. :) Sen kidnappade jag med Magnus tillbaka till ön och här stannade han tills igår morse.

Loke spelade nämligen här i helgen och det var myyyycket lyckat! :D Trots att det inte var så mycket folk som dök upp så var stämningen på topp och spelningen var underbart rolig och bra! Loke bodde i min lägenhet och jag och Magnus träffade honom en hel del, och han är supertrevlig! Han signade min gitarr och lekte med min gosedjursiller (och introducerade honom för Valen, Lokes gose-val). :) Jag fotade en hel del och bilderna finns här.

Hanna och Martina har flyttat hit tillfälligt för veckan för att praktisera, så sen i måndags tills igår så har det varit fyra pers på mina 18 kvm! Flyktingförläggningsvarning! Nu är vi ju "bara" 3, och här är fullständigt kaos. Fröknarna hade med sig lika mycket prylar (om inte mer än) som jag äger! K-A-O-S!
Tja, så tatuerade man sig igen då... eller rättade till stjärnan på benet i alla fall. Och Hanna har haft fullt upp mer att tatuera här.... Studio Fältgatan? :)

Nu är dte bara en vecka till Magnus kommer igen! :p Jag älskar påsklov!

1 kommentar:

Sirie sa...

annie lilla hjärtegull :)