söndag, juli 08, 2007

Långt bad i badkaret. Nice!

Som ny! Nybadad och fräsh, med handuk i håret! Det är så skönt att bara ligga i badkaret och bara vara... Läste gamla Okej-tidningar (Hihi! Tips om man har tråkigt), med artiklar om backstreet boys och "The Moffatts" (jo, det fanns en grupp som hette så, men kommer dock ej ihåg vad de spelade... Säkert dåliga.). Och så tvättade jag håret med mitt nya, gamla favoritschampoo! Citré Shine heter det och jag har inte hittat det nu på typ två år. Innan fanns det på Åhlens, men försvann... Nu hittade jag det på Ica Maxi i Karlskrona! Håller tummarna för att det ska finnas på Maxi i Visby med!

Varit i Blekinge med Anna hela helgen nu, i hennes familjs husvagn. Var där förra sommaren med på midsommar och det är faktiskt ett ganska skönt gäng som brukar hålla till där nere. Druckit en hel del vin och lita annat smått och gott, och det var tack vare en flaska J P som jag och anna hade en ganska trevlig pratstund om livet och pojkar i fredags kväll....

Hade med kameran men fotade inte.... Typiskt!

Ska iväg och åka en sväng med systern nu!

1 kommentar:

Unknown sa...

Var du i Blekinge och hälsade inte på mig? Fräs! ;)