söndag, december 03, 2006

Första advent och julmarknad!

... och så liiiite bakis med.
Sovit jätteilla inatt. Dumma alkohol. Men så jävla kul som jag hade igår har jag nog aldrig haft! Vi var först hos Nisse, vilket från början var sådär... Men sen blev det bara bättre! Därefter gick vi till Rindi, och på vägen dit så ska Erika i sitt något berusade tillstånd hoppa upp på fontänen på Södertorg. Upp gick ganska bra, men när hon skulle ner så landade hon konstigt... Bad foot. Så hon blev buren hela vägen till Rindi.
Väl på Rindi så dansade vi skitmycket och hade så roligt! :D Kan vara spännande med låtar som "Barbie Girl" och "skaka-rumpalåtar"....right?

Idag vaknade jag runt tio och mötte Erika vid elva då vi gick ut på julmarknaden här innanför murarna. Hört att det ska vara en jättetrevlig marknad, men då man är från den såkallade "Marknadsstaden" Värnamo var det ganska glest med stånd.... Ville ju shoppa massa ju.
Men det var dans runt granen på Stora torget iallafall... nåt pluspoäng. Och så fanns där söta små tjejer som samlade in pengar till... eh. Röda korset tror jag. Skänkte iallafall 11,50:-. Dagens goda gärning *klapp på huvudet*.

Tände första ljuset i min ljusstake idag... Mysigt! ;)

Inga kommentarer: