tisdag, november 17, 2009

Tupper-flame!

Bestämt mig för att börja dryga utt den lilla csn-kassan man får varje månad.

Få jag har registrerat mig som konsulent för både Tupperware och Oriflame, igen.
Oriflame tog jag mest för att jag gillar deras grejjer och vill kunna beställa billigt till mig själv, Magnus och kompisar. Tror inte jag ska satsa så hårt på att sälja just dom produkterna.

Det jag däremot vill satsa ganska hårt på är Tupperware!
Sålde det ett tag då jag nyss flyttat hit, och man tjänar ganska bra på det. Så är det ett kul jobb också! Då jag sålde innan hade jag heller ingen bil, så fick cykla överallt. Men nu blir det lättare! Mycket lättare!
Hittar man bara rätt kundkrets (läs medelålders kvinnor med lön och köksintresse) så kan det börja rulla in pengar! Och eftersom jag har så mycket prylar sen tidigare behöver jag inte köpa in saker för visningarna! Perfekt!

Första visningen kommer att vara hemma hos mig på onsdag den 25e, kl 18,30 och alla är välkomna!

Intresserade av visning eller bara beställa? Hör av er!

Wish me luck!

Inga kommentarer: