torsdag, november 26, 2009

All I ask of you...


Nanannaaaa... Phantom of the opera strömmar ur högtalarna. Mysmusik!

Varit ganska duktig nu ett par dagar... skrivit på C-uppsats så nu har jag hela 27 sidor! Dock måste jag skriva mer på analys och diskussion. Men snart så!

Igår hade jag min första Tupperware-demo här! Av rätt många som sagt att de skulle komma, så kom 2. Men folk är sjuka och trötta, så kan inte klandra dom. Är inte helt pigg jag heller så hade inte det inte varit här så hade inte jag heller kommit!
Det går hyfsat bra för mig nu, för att vara första veckan jag säljer... Men behöver ganska desperat boka in demos nu. Vill ju börja tjäna pengar på detta snart!
Men ska sätta mig och ringa på lite nummer jag fått, till såndana som haft demos tidigare. Så får hoppas på att jag får nåt där.

Vill julpynta... NU! Men ska gräva fram ljusstakar och annat ikväll så får jag väl slänga upp det imorgon antar jag.
Helgen är full av julmys. Lördag är det julmarknad och söndag är det julskyltning kombinerat med loppis och julmys på Rindi! Tänkte passa på att sälja av lite prylar man inte behöver och på så sätt få in lite pengar för att köpa julklappar för!

Blir med extra-hund idag! Alva kommer hit, så vi ska passa henne medan matte Sirie handlar slut på julpengarna i Ullared... vill också dit och köpa klappar! Men får nöja mig med att mysa med Alva!
Och dessutom kanske vi ska vara tillfälliga adoptivföräldrar åt en annan vovve... Tim och Moa har en Dobermann som behöver lite mer än de kan ge henne just nu. Moa är nämligen med bebis, och mår dåligt för det. Så vi ska avlasta dom genom att ta hand om deras lilla vovve ett tag.

2 kommentarer:

Sirie sa...

Tack så jätte mycket för att ni passar Alva balva bus :) Vad roligt att ni ska ta hand om den där hunden, mysigt för Wilja att få en kompis o leka o busa med. Kram kram

Tomten sa...

Hihi så busigt :P