onsdag, april 30, 2008

Arg

Jo, jag är arg. Nyss pratat med han jag kallar mitt ex angående den ganska feta skulden han har till mig och har haft i sådär ett år nu. Och inte betalat av knappt en tredjedel än... Börjar bli ganska trött på skiten och honom nu.
Och nu har idioten mage att säga att han inte tänker betala då han tydligen hittat kryphål i diverse lagar ha tolkat ihop till hans fördel.

5500:- är mycket pengar. För mig i alla fall... Och uppenbarligen alldeles för mycket för honom för att han ska kunna betala av dom.
Han har ju sagt att han ska betala, och det är ett ansvar han tog på sig genom att flytta ihop med mig och låna pengar av mig till hyran. "4 § Makar skall fördela utgifter och sysslor mellan sig. ".

Men jag har hittat ett hål som gör att jag kan få mina pengar ändå tror jag... Ont ska med ont fördrivas. Eller hur?
Eller nån som har några tips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenna Annie...hugg tag i mig nästa gång du ser mig om du inte redan läst det jag skrev på msn.

mvh: Skotten Johnny