måndag, augusti 11, 2008

Ojoj...

Så mycket som kan hända på så lite tid!
Slutat jobba så intensivt nu, som tur är... höll nästan på att springa ner i ett litet mörkt hål där ett tag för att jag jobbade för mycket. Men har fått bekräftat att jag får extraarbeta där i alla fall!

Sen svepte medeltidsveckan förbi. Lite för fort enligt mig... Dåligt väder, dålig planering och tja... det var inte riktigt så himmelskt som det var förra medeltidsveckan. Men Miro var ju här! :)
Kvällen på kapitel var ju helt klart bäst, med vin, dans på bordet och trevligt sällskap! Och så adopterade vi en fransman vid namn Åke (eller Jordy kanske... , men Åke var lättare att säga och jag hade en jättebra anledning som jag inte nu kommer ihåg!) som fick sova hos oss i två nätter. Jättetrevlig!
Sen var ju onsdagen underbar! Vi satt från halv tolv ungefär i Nordergravar för att få första parkett till Trixarnas eldshow! Och vilken show sen! Helt underbart häftig!
Dock avslutades kvällen med lite ilamående, men men...

Tog en liten spaningsrunda på Facebook nyss. Shit. Är det nu man ska bli vuxen?! En av mina gamla klasskamrater från lågstadiet har fått en bäjbis och en annan från gymnasiet har gift sig!! Ja, ja... Jag och Magnus jobbar på att bli lite mer vuxna i alla fall. Vi har ett gemensamt konto nu i alla fall! Och ska snart fixa matkonto och annat...

Men snygge det är man ju då inte för tillfället.. hehe!

Inga kommentarer: